Skræddersy din egen rejse!
- Vælg mellem tusindvis af flyrejser, hoteller og golfbaner.

FAQ


FØR BOKNING

Hvordan fungerer Golf Plaisir Flex-rejser?

Med Golf Plaisir Flex-rejser søger du efter fly, hotel og starttider via vores søgemotor, og får umiddelbart hundrevis af forskellige hotel- og flyalternativer, samt mulige golfbaner, du kan spille. Vi samler resultatet og viser tilgængelighed og priser online. Med Golf Plaisir Flex-rejser vil du rejse på egen hånd og kan kun booke rejsen online på denne hjemmeside. 

Hvordan betaler jeg min rejse?

Du kan betale med de fleste betalingskort eller via en bankoverførsel. Hele beløbet skal betales, når du booker rejsen. 

Vi er en større gruppe som skal rejse, kan vi lave en samlet booking? 

Da de fleste flyselskaber har specielle regler og vilkår, og til tider fordelagtige priser for gruppebookinger, er det ikke muligt at søge eller bestille rejser for flere end 9 personer ad gangen. Ønsker du at booke en grupperejse, så tag kontakt til vores salgsafdeling på Golf Plaisir. 

Kan I sende tilbud på en Golf Plaisir Flex-rejse?

Nej. Alle priser og tilgængelighed på hotel og fly er dynamiske, hvilket betyder at de ændrer sig hele tiden. Derfor er det ikke muligt at fremsende et bindende tilbud. Ved at lave en ny søgning, får du de mest aktuelle priser.  Kan jeg bestille min Flex-rejse over telefonen eller via email?  Nej. Flex-rejser kan kun bestilles online via denne hjemmeside. 

FØR REJSEN

Hvor meget bagage kan jeg tage med mig på min rejse? 

Mængden af bagage, som du kan tage med på din rejse er afhængig af hvilken type flybillet du bestiller. Tjek hvad som gælder for dit flyselskab på deres hjemmeside. 

Hvordan booker jeg min golfbag? 

Du kan først booke din golfbag, når du har fået dit flyreferencenummer. Nummeret fremgår af dit rejsedokument. Din golfbag booker og betaler du separat direkte hos flyselskabet eller gennem Golf Plaisirs kundeservice. Læs mere om hvordan du booker din golfbag. (Link dk)

Hvornår får jeg mine flybilletter og rejsedokumenter?

Når du booker din rejse får du en mail med titlen Dine Rejsedokumenter. Dette dokument er din billet og sammen med din bookingbekræftelse, skal denne printes og medbringes på rejsen.

Hvordan gør jeg, hvis jeg vil afbooke min rejse? 

Hvis du ønsker at afbooke din rejse, så tag kontakt til os på mail: info@golfplaisir.dk

Kan jeg ændre min flyrejse? 

I visse tilfælde kan du ændre i flybilletten mod et administrativt beløb + evt, afgifter og prisændringer på billetten fra flyselskabet. Kontakt os på email flex-golf@golfplaisir.dk, hvis du har behov for at ændre din flyrejse. 

Kan jeg ændre hotellet?

Størstedelen af hotellerne kan ikke af- eller ombookes. Men det kan i særlige tilfælde og mod en administrativ afgift + evt. afgifter fra hotellet og prisforskellen på værelser, lade sig gøre.  Kontakt os på email info@golfplaisir.dk, hvis du har behov for at ændre dit hotel. 

Kan jeg ændre mine starttider ? 

Starttiderne kan ændres i de tilfælde golfklubben giver tilladelse og der findes tilgængelige teetider. En administrativ afgift + evt. afgifter fra golfklubben, samt forskellen i greenfee vil blive opkrævet. Kontakt os på email  info@golfplaisir.dk, hvis du har behov for at ændre dine starttider. 

Er det sikkert at rejse dertil, hvor jeg ønsker? 

Golf Plaisir och Apollo følger Udenrigsministeriets rejsevejledninger. Læs mere her:  https://um.dk/da/rejse-og-ophold/rejse-til-udlandet/rejsevejledninger/

Hvilke vacciner har jeg behov for? 

For at forebygge sygdom under og efter din rejse, er det dit eget ansvar, at undersøge hvilke vacciner du har behov for at tage. Konsultér at i god tid inden afrejse på Statens Serum Instituts side om rejsevaccination: https://rejse.ssi.dk/ Rejsearrangøren har intet ansvar for at informere dig om sygdomme og smittefarer på det pågældende rejsemål. Ved graviditet gælder visse restrektioner for flyrejser. Er du usikker herom, så tag kontakt til dit flyselskab. 

Hvilke regler gælder for pas og visum? 

Du er selv ansvarlig for at de nødvendige formaliteter på plads, således rejsen kan gennemføres. Det gælder bl.a. gyldigt pas, visum, vaccinationer og forsikringer. For spørgsmål vedr. visum henviser vi til det respektive lands ambassade og konsulat. https://um.dk/da/om-os/protokollen/ambassader/  Almindelige regler og information om pas findes her: https://www.borger.dk/transport-trafik-rejser/Pas/Regler-om-pas

UNDER REJSEN

Hvordan og hvornår kan jeg checke ind? 

Vi anbefaler, at du checker ind mindst to timer før afrejsetidspunkt for rejser i Europa og minimum 3 timer før for rejser udenfor Europa. Eventuelle ændringer i rejsetidspunkter meddeles normalt via mail eller sms fra flyselskabet. Det er derfor vigtigt, at du opgiver rigtigt telefonnummer og email. 

Er flyet forsinket? 

For at vide om dit fly afgår til tiden, anbefaler vi, at du kontrollerer dine flytider i god tid direkte hos flyselskabet eller på checkmytrip.com. Det er den rejsendes eget ansvar at kontrollere og reagere på eventuelle tidsændringer. Golf Plaisir og Apollo kan ikke holdes ansvarlig for evtentuelle ekstra omkostninger. Golf Plaisir og Apollo følger altid flyselskabets regler ved tidsændringer. 

Vil jeg møde personale fra Golf Plaisir ved ankomst? 

Nej. Når man rejser på en Flex-rejse, så rejser man på egen hånd. Der vil ikke være Golf Plaisir-personale på stedet for dem som rejser på en Flex-rejse. Lufthavnstransferen er heller ikke inkluderet for Flex-rejsende. 

Hvordan kommer jeg til hotellet, golfbanen…? 

Når du køber en Flex-rejse, så rejser du på egen hånd og du er selv ansvarlig for transport til og fra f.eks. lufthavnen, hotellet, golfbanerne, m.m.

EFTER REJSEN

Hvordan kan jeg lave en reklamation? 

Gælder din reklamation sygdom, skade eller indbrud, så henviser vi dig til dit forsikringsselskab. Har du en reklamation, som gælder din rejse, så skal du udfylde denne formular (Link?) Glem ikke, at din reklamation skal være os i hænde senest to måneder efter den hjemkomst. Er der spørgsmål, som du ikke finder svar på, så tag kontakt på mail: info@golfplaisir.dk eller på telefon: 35 20 19 19